Forside
Om
Holdoversigt
Andre kurser
Behandling & Enetime
Priser/tilmelding
Kontakt
Links


Værd at vide

  • I yogalokalet er der måtter, pøller, klodser,tæpper og alt hvad der skal bruges i undervisningen.
  • Medbring et lagen/håndklæde til beskyttelse af måtten.
  • Hav løst og bekevemt tøj på, gerne flere lag så du kan tage tøj af og på efter behov. Bare tæer eller sokker.
  • Døren åbnes 15 minutter før undervisningen begynder, er du forsinket så list stille ind.
  • Respekter, at andre indstiller sig mentalt på træningen, hold derfor samtalerne i yogarummet på et minimum.
  • Oplys altid underviseren om eventuelle skader og skavanker, om du er gravid eller lider af en kronisk sygdom.
  • Undgå tung, kraftig duftende parfume.
  • Husk at tænde for mobilen, når undervisningen er slut.
  • Store måltider inden yoga kan ikke anbefales, så spis et par timer før eller indtag noget letfordøjeligt.
  • Yoga starter en udrensningsproces, så drik vand efter timen.
  • Husk når du laver yoga, har du selv ansvaret for at lytte til kroppen, så du undgår skader.
    En typisk yogalektion starter med lille afspænding, så opvarmning og åndedrætsøvelser.Drerefter styrkes og strækkes musklerne, som forberedelse til de egentlige yogastillinger/asanas der følger efter. Disse asanas kan være af forskellig sværhedsgrad alt efter,hvad den enkelte kan klare. Der er små serier af øvelser i flow, samt meditations- og koncentrationsøvelser. Der afsluttes altid med 10-15 minutters afspænding.

  • Yogahaven    V/MAJ-BRITT FROGNE    Tlf: 2186 5569     e-mail: frogne@yogahaven.dk